Mervi Honkonen

edited.jpg

Olen käyttäjälähtöisten palveluiden ja projektijohtamisen asiantuntija ja käytännön tekijä Helsingistä.

Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii aitoa kiinnostusta ja rohkeaa jalkautumista. Kuunnellaan, tutkitaan, uskalletaan, protoillaan. Yhdessä käyttäjien kanssa.

Olen päässyt työskentelemään useiden erilaisten muutos- ja kehityshankkeiden parissa. Niissä on tarvittu innovatiivista ja myös analyyttistä ajattelua ja lisäksi asiat täytyy saada tapahtumaan. Käärin mielelläni hihat ylös ja selvitän todelliset arjen tilanteet ja tarpeet jotta löydän parhaat ja toimivimmat ratkaisut.

Olen myös pitkään työskennellyt liikunta-alalla ja autan edelleen erilaisissa työkyvyn hankkeissa.

Asiakas- ja tuloslähtöinen asenne yhdessä erinomaisten viestintä ja neuvottelutaitojen kanssa auttavat minua menestymään haastavissakin tilanteissa. Ketterät toimintatavat ja projektimainen työskentely ovat minulle luontevia tapoja toimia.

  • Vahva työkokemus projektijohtamisesta, muutoshankkeista, esimiestyöstä

  • Kokemus digitalisten tuotteiden suunnittelusta ja kehityksestä

  • Kokemus palveluiden muotoilusta, osallistavista menetelmistä ja konseptien rakentamisesta

  • Kokemus asiakasymmärryksen muodostamisesta ja kerätyn datan analysoinnista

  • Systemaattinen ja pragmaattinen lähestyminen työhön

  • Hyvät yhteistyö-, vuorovaikutus- ja fasilitointitaidot

  • 6 vuotta esimieskokemusta ja 7 vuotta tiiminvetäjänä

  • 7 vuotta yrittäjänä

  • Koulutus: Yo-merkonomi, Tradenomi, palvelumuotoilijan syventävät opinnot

Mervi Honkonen
(etunimeni)@forimpact.fi
+ 358 40 594 2729

Helsinki

#asiakaskokemus #palvelumuotoilu #palvelukokemus #työntekijäkokemus #projektijohtaminen #muutosjohtaminen #työkyky #servicedesign #CX #UX

 

Tarkemman työhistoriani pääset näkemään LinkedIn profiilistani